Friday, September 3, 2010

APA ITU Rx-LITE?

RxLite merupakan inovasi terbaru formulasi doktor perubatan & 'Cancer Survivor' yang tersohor di Malaysia iaitu Dato Dr. Noordin Darus. Kini, dengan kepakaran yang ada, beliau telah mencipta formulasi Rx-Lite untuk setiap insan yang bercita-cita mendapatkan berat badandan bentuk tubuh yang ideal dengan cara yang sihat,, selamat dan harga yang berpatutan. Ia mengandungi bahan-bahan aktif semulajadi yang membantu anda membakar lemak dan menghilangkan berat badan berlebihan.


RxLite adalah Revolusi Baru Pelangsingan Badan yang `menyihatkan! Kecapi berat badan ideal anda hari ini dengan produk terbaru formulasi doktor perubatan & 'Cancer Survivor' yang tersohor di Malaysia iaitu Dato Dr. Noordin Darus.



KANDUNGAN UTAMA

RxLite mengandungi bahan-bahan utama iaitu Carcinoga Gambogia dan L-Carnitine - dua bahan yang telah terbukti secara saintifik membantu membakar lemak. Bahan Carcina Gambodia ini sebenarnya lebih dikenali oleh rakyat Malaysia sebagai Asam Keping yang digunakan sebagai perisa masakan.


Bahan utama lain pula ialah L-Carnitine yang merupakan sejenis zat yang membantu menukarkan lemak kepada tenaga. Carnitine sebenarnya dihasilkan oleh tubuh kita di Hati & Ginjal dan disimpan di dalam otot tulang, jantung, otak dan juga sperma.


Sesetengah orang boleh mengalami kekurangan Carnitine kerana tubuh mereka tidak menghasilkan Carnitine yang secukupnya bagi membantu proses pemindahan lemak kepada tenaga ke tisu-tisu supaya boleh digunakan. Sesetengah penyakit atau medikasi juga boleh menyebabkan kita kekurangan Carnitine ini. Carnitine juga bertindak sebagai anti-Oksidan.


Secara semulajadinya, ia terdapat di dalam buah Avocado, susu ibu, produk-produk tenusu, daging Merah (terutama Kambing & Lembu) serta Tempe (kacang Soya yang diperap). Kekurangan L-Carnitine boleh menyebabkan keletihan, kekejangan otot atau penurunan kadar gula dalam darah.


Mengikut pengalaman pencipta produk, Dr Nordin Darus yang juga memegang amanah dan tanggungjawab sebagai Dr Sukan yang menjaga para atlit Negara, formulasi L-Carnitine inilah yang akan dipreskripsi kepada mereka dalam memastikan para atlit berada di dalam yang fit dan bersedia menjalani latihan dan pertandingan yang direncanakan. Lebih-lebih lagi dalam situasi apabila atlit mengikuti perlawanan/ tournament di luar negara dan meraikan kemenangan mereka dengan ‘makan angin’.


Tanpa mengikuti regim senaman serta diet juga latihan yang sepatutnya para atlit boleh mengalami masalah berat badan. Bagaimana untuk menguruskan berat badan yang berlebihan sebelum persediaan tournament yang seterusnya….inilah RAHSIANYA!!!


Ia membolehkan para atlit mengurangkan kandungan lemak dalam tubuh mereka dengan kadar yang pantas sekali sebelum bersedia untuk acara sukan atau perlawanan yang akan datang. Inilah uniknya Rx-Lite. Ia dihasilkan oleh seorang yang profesional yang menjaga orang-orang yang profesional (atlit-atlit kebangsaan). KINI RAHSIA itu telah dibongkar dan diperluaskan untuk kebaikan dan manfaat semua…


Selain itu, Rx-Lite diproses dengan medium Rx-Water yang menjadikannya berAura.


Ia diadun dengan Koko asli (Flavoids) yang bersifat anti kanser melebihi teh. Dengan mengambil Rx-Lite sebelum sarapan & makan tengah hari, ia akan memberikan anda tenaga extra serta rasa kenyang yang asli. 2 bahan utama tadi akan mula bertindak membakar lemak berlebihan dari badan anda dan anda akan rasa badan lebih ringan tanpa ada kesan sampingan yang merbahaya. Sebaliknya anda rasa bertenaga dan sihat.


Namun pun begitu, Dr. Noordin menyarankan agar kita mengurangkan 'portion' pengambilan karbohidrat seperti nasi semasa mengamalkan Rx-Lite. Sebaliknya, menambahkan 'portion' lauk-pauk kita termasuk sayur & buah-buahan. Anda akan dapat rasakan perbezaannya serta berpeluang mendapat berat badan yang ideal.


KEISTIMEWAAN RXLITE BERBANDING
PRODUK DIET LAIN


  • RxLite telah mencipta Tsunami baru dalam produk pelangsingan di Malaysia. Ini berikutan beberapa keistimewaan utama yang terdapat pada produk ini, yang tidak ada pada produk lain, iaitu:   Rasa yang SEDAP (perasa Koko asli). Tiada lagi masalah bagi sesetengah individu yang tidak mampu mengambil sesetengah produk diet yang memualkan.


  • HARGA YANG AMAT BERPATUTAN dan boleh dikatakan antara yang termurah di pasaran jika dibandingkan dari segi keberkesanan. (RM 138 sekotak--lebih murah lagi sekiranya mendaftar sebagai ahli)


  • Mengandungi ANTI KANSER, ANTI KOLESTEROL, ANTI OKSIDA SERTA ANTI CIRIT BIRIT yang terdapat pada Flavoids (Koko).


  • Diproses dengan medium Rx-Water sebagai perantara yang menjadikannya beraura.


  • Keberkesanan yang telah terbukti TANPA MENINGGALKAN KESAN SAMPINGAN.



 4 CIRI UTAMA RxLite


1. MUDAH – RxLite datang dalam pek pracampuran dan boleh diminum sahaja, atau dibancuh bersama susu, soya dan buah-buahan. RxLite tidak perlu diambil bersama produk lain, dan tiada pantang larang dalam cara penggunaannya.
2. LAZAT – RxLite tidak menggunakan perasa tiruan sebaliknya menjadikan KOKO sebagai asas produk. Di dalam pasaran, bancian menunjukkan RxLite dianggap lebih sedap berbanding produk-produk lain. Ini adalah penting bagi memastikan anda mampu meneruskan penggunaan produk ini secara berterusan.
3. BERBALOI – RxLite telah dicipta untuk kegunaan orang ramai bagi jangka masa panjang. Oleh itu, kami memastikan kos penggunaannya di antara yang terendah di pasaran.
 4. BERKESAN – Kami meramalkan pengguna biasa mampu menghilangkan 5-6 kg sebulan dengan penggunaan RxLite. Walaubagaimanapun, pengguna kami yang benar-benar mengikuti terapi pelangsingan RxLite telah berjaya hilang sebanyak 21 kg dalam masa 28 hari.


Jadi apa tunggu lagi? Jika orang lain boleh melakukan TRANSFORMASI INDAH mengecapi BERAT IMPIAN… TIADA ALASAN lagi untuk ANDA terus berputus asa mahupun buntu dan terbelenggu dengan MASALAH BERAT BADAN yang dimiliki!



RxLite adalah JAWAPAN kepada pencarian anda selama ini yang mudah, lazat, berbaloi, berkesan dan SELAMAT...




0 comments:

Post a Comment