Saturday, September 4, 2010

Rx17 ~ TESTIMONI

     
PAK GUNAWAN, JAKARTA, 54 THN

Setelah terjatuh semasa bersenam, bahu kanan saya mengalami kecederaan sehingga saya tidak boleh angkat tangan. Bermacam-macam terapi telah saya cuba tetapi ia masih tidak pulih, sehinggakan doktor mengesyorkan pembedahan. Mujurlah saya berjumpa Dr. Noordin dan beliau mengubati saya melalui Rx17™. Alhamdulillah, bahu saya sudah tidak sakit lagi dan tidak perlu dibedah.


Norizan Shamsuddin, 46 years

Saya sentiasa mengalami keletihan selain senggugut yang teruk akibat fibroid. Setelah menjalani terapi Rx17, badan saya berasa segar dan cergas, sengal-sengal dibadan pun hilang.




Carrian See, 35 years


Saya selalu diserang penyakit migrain yang amat teruk sehinggakan kadang-kadang terpaksa mengambil cuti sakit. Apabila saya mengamalkan terapi Rx17™, migrain saya hilang begitu saja sehinggakan kadang-kadang saya sendiri terlupa yang saya pernah mengalami penyakit ini.

0 comments:

Post a Comment