Saturday, September 4, 2010

Rx17 ~ ILHAM MURNI SETEGUK AIR

Rx17 adalah ilham terkini Dato’ Dr. Noordin Darus, seorang pakar motivasi kesihatan yang menukar musibah penyakit kanser yang menimpa dirinya kepada satu misi untuk membantu orang lain melalui terapi Rx-Water.

Dan kini, berteraskan Kesejahteraan, Kebahagiaan dan Keharmonian, Rx17 dilahirkan sebagai air minuman yang menjamin kesihatan yang optimum kepada Minda, Tubuh Badan dan Rohani.






Tubuh badan kita mempunyai Sistem Pemulihan Semulajadi atau Self Healing System (SHS). Malangnya sistem ini tidak diberi peluang untuk berfungsi sepenuhnya oleh kerana minda, tubuh badan dan rohani kita tidak seimbang.

Sekadar melakukan rawatan terhadap tubuh badan sahaja tidak mencukupi memandangkan semua tindakan tubuh badan kita bermula daripada niat rohaniah kita sendiri. Cara yang terbaik untuk meningkatkan SHS kita adalah dengan membersihkan Minda, Tubuh Badan & Rohani. Apabila ketiga-tiga ini berada dalam keadaan harmoni, maka kesejahteraan dan kebahagiaan akan menjadi kenyataan dan berkekalan.

Rx17 berfungsi dengan cara penghijrahan khasiat-khasiat semulajadi melalui informasi kepada Sistem Pemulihan Semulajadi tubuh kita supaya ia lebih seimbang. Terapi penghijrahan informasi ini adalah yang terkini dan terulung kali digunakan dalam air secara saintifik dan diibaratkan sebagai doa


Rx17 MENGGABUNGKAN ELEMEN-ELEMEN :

i) FIZIKAL
Vitamin, enzim, zat galian, Rx-Water dan tanah liat.


ii) INFORMASI
Herba semulajadi, terapi warna, kristal, esen bunga-bungaan, madu, terapi Rx-Water,
air zam-zam, enzim, hormon dan garam schuessler.


iii) ROHANIAH
Semua Penyakit bermula daripada rohani yang datangnya daripada kehendak Tuhan dan juga tingkah laku kita. Ilham murni Rx17 merangkumi hasrat-hasrat yang mampu diserapkan ke dalam sanubari kita, seperti :

•Aku Sihat Walafiat

•Aku Ceria Dan Bertenaga

•Aku Pengasih Dan Penyayang

•Aku Bersyukur

•Aku Tenang

•Aku Pemaaf

•Aku Penyabar

•Aku Berani

•Aku Ikhlas

•Aku Bertanggungjawab

•Aku Berdisiplin

•Aku Rajin Dan Bijaksana

•dan lain-lain...

Rx17 membantu mengubat dan menghindar lebih daripada 70 jenis penyakit, antaranya…

kanser, Strok, Hiperaktif, Darah Tinggi, Kencing Manis, Gout, Sle Allergi, Kegemukan, Arthritis, Sakit Sendi, Ekzema, Lelah, Sakit Jantung, Migrain, Gastrik, Stress, Agarofobia, Senggugut, Sembelit, Hiper-tiroid, Batu Karang, Konjunktivitis, Buasir, Tinnitus, Angin Pasang, Resdung, Lemah Tenaga Batin dan lain-lain penyakit kronik atau akut.

Rx17 adalah selamat diminum oleh semua golongan umur termasuk ibu-ibu yang mengandung. Untuk kesihatan optimum, anda disyorkan mengambil 5 botol Rx17

dalam sehari. Ia lebih mujarab jika diambil bersama-sama Rx-Salt dan Rx-Tra.

0 comments:

Post a Comment